|
| |
| PRO/contra facebook groepen (opgelost) |
VamosALaPlaya
|
Beste noxanen,
ik volg een opleiding journalistiek aan de KHMechelen. Voor ons portfolio moeten we een blog aanmaken en daar enkele artikels op posten inclusief foto's. Onze eerste artikels zijn 3 interviews. Eén PRO-interview, één CONTRA-interview en een experteninterview.
Aangezien er tegenwoordig heel veel te doen is om facebook dacht ik om als thema dat te nemen. Wie is dus pro facebook en wie is contra?
Vooral de groepen die iedereen kan aanmaken. Bv. de vele haatgroepen die zijn aangemaakt tegen de Slimste Mens Ter Wereld van dit jaar, Linda De Win. Of groepen die bepaald gedrag durven goedkeuren (Kim De Gelder). Of steunbetuigingen. (het rouwregister van het vermoorde koppel.) Maar dus vooral de haatgroepen.
Laat ook weten of je vrij bent in de krokusvakantie voor een interview.
Alvast bedankt!
Laura.
|
07/02/10 21:32
|
liezzy1
|
Ik ben pro facebook maar die haatgroepen tegen linda de win gingen er echt over
en ge weet da'k dan vrij heb he
|
07/02/10 21:38
|
Floatmyboat
|
Ik ben pro- faceboook en ja die haatgroepen gaan er inderdaaad wel over
Ik ben vrij!
|
07/02/10 21:40
|
whynot2000
|
Ik vond de haatgroepen tegen enkele moordenaars erg amusant, vanwege de hersenloze comments die er in gemaakt werden.
|
07/02/10 21:41
|
VamosALaPlaya
|
Ik vond de haatgroepen tegen enkele moordenaars erg amusant, vanwege de hersenloze comments die er in gemaakt werden.
Zou je zelf ook zo'n haatgroep aanmaken?
|
07/02/10 21:47
|
GUNSxUP
|
Oops
Something went wrong. We're working on getting this fixed as soon as we can. You may be able to try again.
Daarom ben ik contra facebook aant worden.
|
07/02/10 21:52
|
arbitterr
|
Pro-facebook
Haatgroepen; doe ik niet echt aan mee. Maar aan gewone groepen wel
en neit vrij in de krokus
|
07/02/10 22:06
|
OHHMYGOD
|
Pro-facebook
Contra-haatgroepen
Niet vrij in de krokusvakantie
|
07/02/10 22:19
|
pijlbord
|
Het goedkeuren van kim de gelder?
Wat is daar aan goed te keuren?
|
07/02/10 22:20
|
deadlines
|
door uw noxanaam zit ik met da stom lied in mijn hoofd
|
07/02/10 22:26
|
GUNSxUP
|
Proberen strontrandje in de WC pot weg te pissen!
is anders ook wel ne scheve FB groep
|
07/02/10 22:28
|
Elfi
|
Mijn lief studeert daar ook journalistiek (Robin). Hij moet dat denk ik ook doen Dus sorry, ik geef eerst men ideetjes aan hem
|
07/02/10 22:29
|
Cover
|
Hehe de opdrachten zijn blijkbaar nog steeds hetzelfde als 2 jaar geleden.
|
07/02/10 22:43
|
konijnenboom
|
Het goedkeuren van kim de gelder?
Wat is daar aan goed te keuren?
Het is niet zozeer goedkeuren dat ze doen, als wel medelijden hebben en erkennen dat hij ziek is, en eerder geholpen moet worden in plaats van gestraft.
|
07/02/10 22:43
|
VamosALaPlaya
|
Welke expert ga je nemen?
Daar ben ik nog niet uit.
|
07/02/10 23:08
|
MilkandCookies
|
pro facebook, tegen de haatgroepen waarvan ik vind dat ze erover gaan zoals "dood aan linda de win" ed., maar niet bepaald tegen haatgroepen zoals "ik haat zondagavond" ed.
|
07/02/10 23:13
|
pijlbord
|
Het is niet zozeer goedkeuren dat ze doen, als wel medelijden hebben en erkennen dat hij ziek is, en eerder geholpen moet worden in plaats van gestraft.
Niets mis mee imho. Er is wel een verschil tussen het goedkeuren van random baby vermoorden en willen erkennen dat hij ziek is en geholpen moet worden.
Maar bon, dat doet hier niet terzake natuurlijk.
OT: facebook staat niet gelijk aan actie voeren. Het is niet omdat mensen twee sec moeite doen om een zin te lezen en op ' fan ' drukken dat ze er ook zo erg achter staan.
Denk maar aan heel dat gedoe rond het nieuw logo van de stad mechelen. Zoveel honderden ( duizenden? ) fans op facebook, hoeveel man kwam er opdagen om effectief te protesteren? 7 ofzo dacht ik.
|
08/02/10 00:04
|
Followmehome
|
Pro facebook
er zijn overal debiele die aanhangers zoeken voor hun idiote ideëen en dusja die zijn er op facebook ook (haatgroepen etc)
|
08/02/10 00:35
|
| | |